Wymiany i Reklamacje
WYMIANY:
W celu zgłoszenia wymiany Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
KROK 1 Wypełnić oraz wysłać Formularz wymiany dostępny na stronie internetowej sklepu ( Formularz wymiany DOC , PDF ).
KROK 2 Wypełniony formularz wydrukować oraz podpisać.
KROK 3 Przesłać wymieniany produkt wraz z wypełnionym papierowym formularzem oraz dowodem zakupu na adres:
P.P.H. KEMER Lech Modrzyński
Starogardzka 42
83-010 Straszyn
z dopiskiem WYMIANA
E-mail: sklep@kemer.pl
Uwaga! Towar zostanie przyjęty i wymieniony tylko i wyłącznie wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, oraz nie będzie nosił śladów używania.
REKLAMACJE:
W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić korzystając z działu reklamacji znajdującego w panelu administracyjnym klienta lub skorzystać z formularza znajdującego się poniżej.
Formularz reklamacyjny DOC , PDF
Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego przed wysyłką produktu:
tel. 58 682-03-82 Infolinia czynna od pn. - pt. w godz. 8:00 - 17:00
e-mail: sklep@kemer.pl
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
P.P.H. KEMER Lech Modrzyński
Starogardzka 42
83-010 Straszyn
z dopiskiem REKLAMACJA
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą telefoniczną lub mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od decyzji reklamacyjnej). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy, kartę płatniczą jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia lub wskazany rachunek bankowy.
Uwaga! Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, klamerki, itd),
- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
- naturalne zużycie produktu,
- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji,
- farbowanie wynikające z nadmiernego przemoczenia produktu,
- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia środkami do tego nie przeznaczonymi,
- wady powstałe na skutek prania w pralce,
- plamy powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych.